Перейти до основного вмісту

Pros and Cons of Blended learning

 Змішане навчання, також відоме як гібридне навчання або blended learning, поєднує в собі традиційне навчання в класі з використанням інтерактивних технологій, що можуть бути доступні онлайн. Ось деякі з його плюсів та мінусів:

Плюси змішаного навчання:

  1. Гнучкість: змішане навчання дає студентам можливість вибирати, коли і як вони вивчають матеріал і дозволяє їм працювати з ним в своєму власному темпі.

  2. Ефективність: дослідження показують, що змішане навчання може бути ефективнішим за традиційні методи навчання, оскільки воно комбінує в собі кращі аспекти онлайн та офлайн навчання.

  3. Співпраця: змішане навчання може підтримувати співпрацю та комунікацію між студентами та викладачами, а також допомагає у розвитку соціальних навичок.

  4. Збільшення доступності: змішане навчання може збільшити доступність навчання для студентів, які живуть віддалено від навчального закладу або мають обмеження щодо пересування.

  5. Зменшення витрат: змішане навчання може зменшити витрати на навчання, оскільки це може знизити витрати на забезпечення приміщень та матеріалів.

  6. Більше індивідуалізації: змішане навчання може забезпечувати більше індивідуалізації навчання, оскільки студенти можуть працювати з матеріалами відповідно до свого власного рівня та темпу навчання.

Мінуси змішаного навчання:

  1. Потрібна висока мотивація: змішане навчання може вимагати від студентів більшої самодисципліни та мотивації, оскільки вони повинні самі контролювати свої зусилля та дотримуватися розкладу занять.

  2. Технічні проблеми: змішане навчання може мати технічні проблеми, які можуть стати перешкодою для ефективного навчання, наприклад, проблеми з інтернет-з’єднанням, непрацююче обладнання або програмне забезпечення.

  3. Вимога до викладачів: викладачам, що проводять змішане навчання, можуть потрібні додаткові знання та навички для використання різних онлайн ресурсів та елементарні навички користування комп'ютером.

  4. Непотрібні ресурси: змішане навчання може бути непотрібним для деяких студентів, які вже мають достатньо знань та навичок у використанні технологій та методів навчання.

  5. Обмеженість взаємодії: змішане навчання може обмежити можливості для взаємодії між студентами та викладачами, які можуть відчувати відсутність співпраці та спілкування в режимі реального часу.

  6. Обмеження доступності: змішане навчання може бути обмеженим для студентів, які не мають доступу до необхідних технологій або не мають достатнього рівня володіння ними.

Коментарі

  1. Опираючись на переваги та недоліки такої форми навчання, чи можливо перейти повністю на змішану форму навчання?

    ВідповістиВидалити
  2. На жаль, це не можливо через ряд причин. По-перше, опираючись на власний досвід викладання у школі, я можу із впевненістю сказати, що дана форма потребує серйозної самодисципліни із сторони учнів. Як правило, у школі де я викладаю, лише 20% учнів у кожному класі здатні навчатись за змішаною формою навчання(присутній контроль з боку батьків або ж в учнів є серйозна мотивація до навчання).Решта ж учнів потребують регулярного "вчительського стусана" у потрібний момент саме у класі.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Welcome to my English teacher's blog!

👋Вітання усім, хто завітав на сторінку цього блогу👋Неважливо ким ви є - учнем середньої школи, студентом університету чи батьком школяра, усіх вас сьогодні поєднує одна спільна риса, яка набула широкої популярності із початком пандемії Covid -19 а згодом війни, розпочатої Росією. Ви праві! Це дистанційне навчання! Тут ви зможете знайти для себе багато цікавої, а головне, дуже корисної та пізнавальної  інформації, яка стосується дистанційного навчання. Ну і звичайно ж буде багато різних вправ, презентацій, інтерактивних завдань та ще безліч цікавих  і пізнавальних ресурсів для кожного!😊Нумо до знань!😉