Перейти до основного вмісту

Laboratory work

 Лабораторна робота No 1.
Створення блогів, налагодження системи навігації

BLENDED LEARNING FOR ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS-Гіперпосилання на мій блог

Віртуальна екскурсія у Британський музей

1.Блог (англ. blog, від Веб log, «мережевий журнал чи щоденник подій») –це веб сайт, головний зміст якого – записи, зображення чи мультимедіа, що регулярно додаються.
Основне призначення блогів - це дозволити авторам ділитися своїми думками, досвідом, знаннями або інформацією зі своїми читачами в Інтернеті. Блог може мати різноманітні теми - від особистих досвідів автора до політичних коментарів, від кулінарії до наукових досліджень.
2.Існує безліч різновидів блогів. Ось декілька з них:
  1. Особистий блог - це блог, де автор розповідає про своє життя, думки та досвід. Він може мати декілька тем, що стосуються особистих інтересів автора.

  2. Тематичний блог - це блог, що присвячений певній темі, такі як кулінарія, фотографія, спорт, мистецтво, політика, технології тощо.

  3. Корпоративний блог - це блог, що створений компанією або брендом для комунікації зі своїми клієнтами та споживачами. Він може містити новини, корисні поради, огляди продуктів та послуг, а також співпрацювати зі своїми читачами.

  4. Новинний блог - це блог, що присвячений новинам та подіям, що відбуваються у світі або в певній галузі.

  5. Гостьовий блог - це блог, де інші автори можуть поділитися своїми думками та досвідом на певну тему.

  6. Відео-блог (влог) - це блог, де автори публікують відео з різних тем, замість письмових записів.

3.Є кілька способів наповнення блогу цікавим та корисним контентом:
  1. Пишіть про те, що вам цікаво та знайомо. Якщо у вас є свій особистий досвід у певній галузі або знання з певної теми, поділіться ними зі своїми читачами.

  2. Досліджуйте нові теми та пишіть про них. Намагайтеся знайти теми, які ще не були покриті на вашому блозі, але можуть бути цікавими для вашої аудиторії.

  3. Взаємодійте зі своїми читачами. Спілкуйтеся зі своїми читачами та відповідайте на їхні запитання. Враховуйте їхні побажання та пропозиції щодо нових тем.

  4. Робіть постійну підготовку матеріалів. Важливо мати постійний запас ідей для написання нових постів на вашому блозі.

  5. Співпрацюйте з іншими авторами. Приєднуйтесь до спільнот, де можна поділитися своїми думками та отримати нові ідеї для написання постів.

4.Існує кілька способів створення допису або повідомлення на вашому блозі, ось найпоширеніші з них:
  1. Використання панелі керування блогом. Багато платформ для створення блогів, такі як WordPress або Blogger, мають вбудовані панелі керування, які дозволяють створювати та публікувати повідомлення без необхідності знання програмування або HTML.

  2. Використання текстового редактора. Якщо ви використовуєте платформу без вбудованої панелі керування, ви можете створити допис, використовуючи текстовий редактор, такий як Microsoft Word або Google Docs, а потім скопіювати та вставити його на свій блог.

  3. Використання HTML-коду. Якщо ви знаєте HTML-програмування, ви можете створити допис, використовуючи HTML-код і вставити його на свій блог через панель керування або іншими способами.

5.Наприклад, у платформі Blogger для додавання відео до допису можна використовувати віджет "Відео", який дозволяє вставити посилання на відео з YouTube або іншої платформи відеохостингу. 

6.Гаджет - це невеликий фрагмент програмного забезпечення, який може виконувати різні функції та додаватися до веб-сторінки або блогу для поліпшення його функціональності або вигляду.

У багатьох платформах для створення блогів, таких як Blogger, WordPress, або Tumblr, додавання гаджетів до блогу досить просте і може виконуватися за допомогою наступних кроків:

  1. Зайдіть до свого блогу та увійдіть у режим редагування.

  2. Знайдіть секцію "Додати гаджет" або "Додати віджет".

  3. Виберіть гаджет, який ви хочете додати, зі списку доступних гаджетів.

  4. Налаштуйте параметри гаджету, якщо потрібно.

  5. Збережіть зміни та перегляньте свій блог, щоб переконатися, що гаджет правильно доданий.

7.У платформі Blogger для додавання зображень до допису можна використовувати віджет "Зображення", який дозволяє завантажувати зображення з вашого комп'ютера або з хмарного сховища. 

Лабораторна робота No 2.
Використання цифрових ресурсів у професійній діяльності

«Формування компетентності в говорінні у парадигмі змішаного навчання в учнів базової школи»

Лабораторна робота №3

Створення дистанційного курсу за допомогою сервісу Google Клас









Лабораторна робота №4

Системи колективної розробки контенту. Створення та колективне редагування Google-документів



Лабораторна робота 5. Засоби збереження соціальних закладок. Робота з хмарою тегів. Створення віртуальної інтерактивної дошки




Лабораторна робота 6. Методи асоціативного запису інформації. Створення та редагування інтелект-карт засобами локальних та мережевих ресурсів






Лабораторна робота № 8. Розробка та презентація власних цифрових ресурсів



Лабораторна робота 9. Створення профілю науковця





Лабораторна робота 10 Тема: Пошук та систематизація інформації.





Питання для контролю й самоперевірки:
Вимоги, які пред'являються під час перевірки наукових робіт на плагіат у ВДПУ (Вінницький державний педагогічний університет), можуть варіюватися в залежності від конкретних правил і політики університету. Однак, загальні вимоги до перевірки на плагіат можуть включати наступні аспекти:Використання спеціалізованих програм або інтернет-сервісів для виявлення плагіату, наприклад, системи Turnitin або інші аналогічні інструменти.
Порівняння зі сторонніми джерелами, такими як наукові статті, книги, журнали, інші дослідження тощо, для виявлення використання ідей або текстових фрагментів без належного посилання.
Аналіз і порівняння з іншими роботами, які раніше були подані в університеті, щоб виявити можливість самоплагіату.Під час перевірки результатів навчання студента щодо академічної доброчесності, зазвичай звертають увагу на наступні здатності:Оригінальність: Студент повинен представити унікальні результати своєї роботи і показати, що вони базуються на власному аналізі, дослідженні та думках, а не на копіюванні чужих матеріалів.
Цитування та посилання: Студент повинен належним чином цитувати та посилатися на використані джерела, щоб відобразити свою здатність працювати з літературою і визнати внесок інших авторів.
Інтегрітет: Студент повинен дотримуватися етичних норм і правил університету, не спотворювати чи маніпулювати результатами дослід

жень, а також не подавати недостовірну інформацію.Основні поняття, які можна розглядати в контексті академічної доброчесності, включають наступне:

Списування: Це бездоброчесна практика, коли студент копіює чужі текстові матеріали без належного цитування та посилання на джерело.


Необ'єктивне оцінювання: Це ситуація, коли оцінювач навмисно спотворює або перекручує оцінку студента зі своїх особистих причин або заощадження.


Хабарництво: Це неправомірне отримання чи надання подарунків, грошей або інших вигод з метою отримання неправедної переваги в академічному середовищі.


Самоплагіат: Це використання власних раніше опублікованих матеріалів без належного посилання на них при поданні нової наукової роботи.


Обман: Це недостовірне представлення інформації або результатів з метою отримання неправедних переваг або заборонених пільг.


Фальсифікація: Це придумування або зміна даних, фактів або результатів дослідження з метою створення хибних висновків або подачі недостовірної інформації.


Фабрикація: Це створення вигаданих даних або результатів без підґрунтя у реальних спостереженнях або дослідженнях.


Академічний плагіат: Це використання або копіювання чужих матеріалів (тексту, ідей, графіків тощо) без належного цитування та посилання на джерело в академічних роботах.Web of Science Core Collection є одним з провідних наукометричнихінструментів, що надає доступ до широкої колекції наукових журналів, конференційних матеріалів, патентів та інших академічних джерел. Основні переваги використання Web of Science Core Collection включають:

Широкий охоплення джерел: Web of Science Core Collection включає в себе велику кількість наукових журналів з різних дисциплін, що дозволяє отримати доступ до актуальних досліджень у багатьох галузях знань.


Висока якість джерел: Журнали, що входять до Web of Science Core Collection, проходять жорстоку рецензію і мають високий рівень наукової достовірності та авторитетності.


Можливість проведення наукометричних аналізів: Web of Science надає інструменти для аналізу цитування, які дозволяють визначити вплив статей, авторів та журналів, а також виміряти індекси цитування, такі як h-індекс.


Пошукові можливості: Web of Science має потужні пошукові функції, що дозволяють здійснювати деталізований пошук за ключовими словами, авторами, журналами, датами публікацій та іншими параметрами.


Інтеграція з іншими науковими інструментами: Web of Science може бути інтегрований з іншими науковими базами даних, програмами для керування бібліографічними посиланнями та аналітичними інструментами.Управління даними досліджень (Research Data Management) відноситься до процесу збору, організації, зберігання, обробки, аналізу і поширення даних, що виникають в процесі наукових досліджень. Це охоплює всі аспекти пов'язані з обробкою даних.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Welcome to my English teacher's blog!

👋Вітання усім, хто завітав на сторінку цього блогу👋Неважливо ким ви є - учнем середньої школи, студентом університету чи батьком школяра, усіх вас сьогодні поєднує одна спільна риса, яка набула широкої популярності із початком пандемії Covid -19 а згодом війни, розпочатої Росією. Ви праві! Це дистанційне навчання! Тут ви зможете знайти для себе багато цікавої, а головне, дуже корисної та пізнавальної  інформації, яка стосується дистанційного навчання. Ну і звичайно ж буде багато різних вправ, презентацій, інтерактивних завдань та ще безліч цікавих  і пізнавальних ресурсів для кожного!😊Нумо до знань!😉